loading...
عکس / مطلب/ جوک/ اس ام اس/ اخبار/
اخبار و رویداد های سایت


با عضویت رایگان در سایت می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید 



این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

به دلیل بروز بودن از صفحات دیگر سایت نیز دیدن فرمایید.

آخرین ارسال های انجمن
arian بازدید : 232 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

رفته بودم فروشگاه ........يكي از اين فروشگاه بزرگ هاااا , اسمشو نمیگم تبليغ نشه براش !
يه پيرمرد با نوه اش اومده بود خريد، پسره هي زِر زٍر مي كرد. پيرمرد مي گفت: آروم باش فرهاد، آروم باش عزيزم!!!!!!
جلوي قفسه ي خوراكي ها، پسره .........................

برای دیدن بقیه داستان به ادامه مطلب بروید .................

رفته بودم فروشگاه ..
يكي از اين فروشگاه بزرگ هاااا , اسمشو نمیگم تبليغ نشه براش !
يه پيرمرد با نوه اش اومده بود خريد، پسره هي زِر زٍر مي كرد. پيرمرد مي گفت: آروم باش فرهاد، آروم باش عزيزم!!!!!!
جلوي قفسه ي خوراكي ها، پسره خودشو زد زمين و داد و بيداد کرد...... ..
پير مرده گفت: آروم فرهاد جان، ديگه چيزي نمونده خريد تموم بشه.
دَم صندوق پسره چرخ دستي رو كشيد چندتا از جنسا افتاد رو زمين، پيرمرده باز گفت: فرهاد آروم! تموم شد، ديگه داريم ميريم بيرون!
من كف بُر شده بودم.
بيرون رفتم بهش گفتم آقا شما خيلي كارت درسته اين همه اذيتت كرد فقط بهش گفتي فرهاد آروم باش!
پيرمرده با اين قيافه :| منو نگاه كرد و گفت:
عزيزم، فرهاد اسم مَنه! اون پدر سگ اسمش سيامكه !!!‌:ا

بعدش منم این شکلی شدم :ا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطلب و جوک و اس ام اس و داستان و عکس و . هر چیزی که شما بخواهید ......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تولبار اختصاصی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 3,475
  • بازدید سال : 16,628
  • بازدید کلی : 229,149
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم
    تبلیغات