loading...
عکس / مطلب/ جوک/ اس ام اس/ اخبار/
اخبار و رویداد های سایت


با عضویت رایگان در سایت می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید 



این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

به دلیل بروز بودن از صفحات دیگر سایت نیز دیدن فرمایید.

آخرین ارسال های انجمن
arian بازدید : 104 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز یکشنبه 12 بهمن 1392

فروردین : امروز اصلا حوصله منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص  اگر کسی بخواهد خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف خود شوید حتی اگر بدانید که ناچار میشوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ خود بپردازید. ایران ناز ، اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی فکر کنید حتما میفهمید که پس از تمام کردن کارهای خود حتی میتوانید بیشتر به این منظور برسید.
 
اردیبهشت : خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می‌کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن  استاد هستید، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی‌شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فوراً راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می‌ارزد...............
 
برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید .............
arian بازدید : 249 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

فروردین : شما یک پروژه را فقط بخاطر اینکه ببینید از عهده اش بر می آیید یا نه شروع کرده اید، بنابراین باید قبل از اینکه برای اجرای پروژه دیگری تصمیم گیری کنید حتما مدتی صبر کنید. بجای اینکه بخاطر حوادث آینده که هنوز اتفاق نیفتاده خودتان را نگران کنید، از وقتتان استفاده کرده و برای کارهای آینده خود زیربنای بهتری را پی ریزی کنید. شاید در ظاهر پیشرفتهای شما به نظر نیاید؛ ولی تلاشهای شما تا چند هفته آینده به ثمر خواهند نشست.

اردیبهشت : شما امروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. شما می‌دانید که سریع عکس العمل نشان دادن کار عاقلانه ای است و از طرف دیگر می‌خواهید قبل از اینکه برنامه‌هایتان وارد مراحل بعدی بشوند مدتی صبر کنید. اما علی رغم اینکه شما نسبت به پیروزی خود مطمئن نیستید، ونوس یعنی سیاره بخت شما نوری سبز رنگ دریافت می‌کند. ایران ناز ، حتی اگر وسوسه شده اید که دلتان را به دریا بزنید، باید بدانید صبر و شکیبایی پیشه کردن کلید موفقیتتان است و ...............

برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید .................

arian بازدید : 243 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

 

فروردین: امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

اردیبهشت: امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید و .................

برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید ............

arezou-secret بازدید : 245 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

فال بوسه جدید

 

فروردين:بوسه هاي شما تند وسريع وبسيارپرحرارت هستندکه نشانگرحس شهوتران ولذت طلب شماست، اما اين احساس داغ وسوزان خيلي زود فروکش مي کند.

ارديبهشت:بوسه هاي شما با تعلل انجام ميگيرد اما بوسه هاي ژرف و با احساس هستند که پياپي مي آيند 

 

خرداد:بوسه هاي شما بافوران خنده، لبخند ومسخره بازي قطع مي شود.

تير:بوسه هاي شما گرم و لطيف است و دوست داريد تا ابد به آن ادامه دهيد.........................

 

 برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید ....................

arian بازدید : 227 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 21 دی 1391

فروردین: در حالی که شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می کنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی که به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی کار کنید. این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی که تا کنون رهبری کرده اید بشوید.

 

اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید و ........

برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید .................

arian بازدید : 226 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 20 دی 1391

فروردین : شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.


 

اردیبهشت : امروز کارهای بی‌معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرشها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید ............

arian بازدید : 219 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز یکشنبه 17 دی 1391

 

فروردین : رویای تان این است كه بتوانید موارد غیر قابل اجتناب را به تعویق بیندازید. ولی در واقع این خیال جزئی از تصورات و رویاهای شماست. اگر میخواهید همیشه كار درست را انجام دهید مخصوصا زمانی در موارد بسیار مهمی مانند وضعیت اقتصادی و مالی،‌ سعی میكنید كه راحت ترین كار را انتخاب كنید. راه حل‌ های موقتی به همان مقدار مشكل ساز است كه كنار كشیدن از موقعیت،‌ پس مبارز درونی خود را به كمك بگیرید و لحظه حال را اداره كنید چون این تنها فرصتی است كه شما دارید.
 
اردیبهشت : لمس كردن زمین سخت و محكم زیر پاهایتان باعث می‌شود این احساس به شما دست بدهد كه این توانایی را دارید از نبود امكانات كه برای داشتن یك بنیاد محكم لازم و ضروری است، پریشان شوید،‌ بتوانید از پس كارهایتان برآیید. ایران ناز ، معمولا، ‌بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند،‌ اما زمانی كه زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می‌توانید كارهایتان را انجام داده و از موقعیتی كه در پیش رو دارید آگاه شوید. 
برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید ...............
arian بازدید : 206 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز شنبه 16 دی 1391

 

فروردین : اگر مدت ها منتظر فرصتی مناسب بودید که پروژه‌ای جدید را آغاز کنید، امروز باید از تاثیرات ماه برج ثور بهره بگیرید. هم اکنون شما توانایی دارید با برنامه بلند مدت کار خود را شروع کنید. اما سعی نکنید با سرعت به آخر خط برسید. ایران ناز ، شما باید دوردست‌ها را هم ببینید، با احتیاط تلاش کنید و با عزمی‌راسخ به سوی مقصدتان پیش بروید. 

اردیبهشت : ماه امروز دوباره به نشانه تان باز می‌گردد و بهتان کمک می‌کند واقع بینی خود را بازیابید (بخصوص اگر تازگی‌ها خیلی خیالباف شده باشید). رویاپردازی کردن کار بدی نیست، اما حالا که منطقی تر شده‌اید، می‌توانید تفاوت‌های بین واقعیت و رویا را تشخیص بدهید. ولی یادتان باشد حتی وقت‌هایی که خیلی عمل گرا می‌شوید، قدرت تخیل خود را فراموش نکرده و ازش استفاده کنید.....................

برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید ................

arian بازدید : 227 شنبه 16 دی 1391 نظرات (1)

فال و طالع بینی روز جمعه 15 دی 1391

 

فروردین : ممكن است که امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد كند كه  باعث شوكه شدن شما شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با او بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید كه بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت كند. ایران ناز ، به یاد داشته باشید كه احساسات شما الان بسیار قوی است و این باعث می‌شود كه دیگر لازم نباشد كه برای غلبه و ایستادگی در برابر این مشكل خود نیروی خود را هدر داده و با آن بجنگید. در عوض،‌ ایده‌های بزرگ خود را در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و به تدریج جلو بروید.
 
اردیبهشت : سیاره حاكم شما ونوس می‌تواند عشق آرام و ملایم شما را به عشقی آتشین و سوزان تبدیل كند كه خواسته‌ها و‌آرزوهایتان را افزایش دهد. خوشبختانه،‌ به نظر می‌رسد شما قادر به جلوگیری از اشتباهات خود هستید،‌ حتی اگر احساسات خود را برای رسیدن به آنچه كه مطلوب تان است كنار بگذارید. با این وجود،‌ اما هنوز بهترین كار این است كه  راه سخت و متعالی را انتخاب كرده زمانیكه برای بدست آوردن عالی ترین موفقیتی كه می‌توانید تمركز كنید...................

برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید ....................

arian بازدید : 245 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز چهار شنبه 13 دی 1391

فروردین: شما امروز حس می‌کنید بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. موجی از هیجان و نگرانی‌ها در طول روز به سوی شما در جریان است و خیلی مهم است که به سمت هیچ یک از این راه‌ها کشیده نشوید. اگر شما بتوانید تضادها و واکنش‌های خود نسبت به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ داده است را قبول کنید، آرامش قبلی خود را دوباره به دست خواهید آورد.

 

اردیبهشت: دوستان شما شاید بتوانند به طُرقی موقت زندگی‌تان را سرشار از انرژی کنند. آنها اگر چه می‌توانند شادی را وارد زندگی شما بکنند، اما شما باید به اندک ماجراجویی و سبک سری خود در زندگی توجه بیشتری داشته باشید. ترک کردن کارهایتان قبل از تمام کردن آنها بدین معنی هست که مجبور می‌شوید آنها را کامل کنید. البته باید اول از همه، تمام کردن وظایفتان برایتان اهمیت داشته باشد. اما اگر تصمیم گرفتید که تفریح کنید، وقتی امروز عصر خودتان را در حال کار کردن دیدید غر نزنید..............

برای دیدن بقیه فال به ادامه مطلب بروید .......................

تعداد صفحات : 4

درباره ما
مطلب و جوک و اس ام اس و داستان و عکس و . هر چیزی که شما بخواهید ......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تولبار اختصاصی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 13,501
  • بازدید کلی : 226,022
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم
    تبلیغات