loading...
عکس / مطلب/ جوک/ اس ام اس/ اخبار/
اخبار و رویداد های سایت


با عضویت رایگان در سایت می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید 



این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

به دلیل بروز بودن از صفحات دیگر سایت نیز دیدن فرمایید.

آخرین ارسال های انجمن
arian بازدید : 115 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

_ غضنفر از آخونده مي‌پرسه با كفش هم ميشه نماز خوند؟ آخونده ميگه نه برادر، نميشه. غضنفر ميگه ولي من خوندم، ديدي دروغ گفتي؟!

_ به غضنفر میگن نظرت درباره ازدواج فامیلی چیه؟ میگه: به نظر من ازدواج فقط باید فامیلی باشه. بهش میگن چرا؟ میگه: آخه عموم، زن عموم رو گرفته. داییم، زن داییم رو گرفته. داداشم زن داداشم رو گرفته و ...

_ روزي غضنفر سوار اتوبوس ميشده كه شاگرد راننده جلوش را ميگيره و ميگه ....................... 

برای دیدن بقیه جوک ها به ادامه مطلب بروید ............

ــ يه یارو ميره كلانتري و ميگه: قربان، زنم گم شده! افسره ميگه: مشخصاتش رو بگو. طرف ميگه: يعني چي؟ افسره ميگه: مثلا زن من 60 كيلو، قد بلند، موهاش طلايي. طرف ميگهزن من رو ولشكن، بريم زن تو رو پيدا كنيم!

 

_ غضنفر از آخونده مي‌پرسه با كفش هم ميشه نماز خوند؟ آخونده ميگه نه برادر، نميشه. غضنفر ميگه ولي من خوندم، ديدي دروغ گفتي؟!

 

 

_ به غضنفر میگن نظرت درباره ازدواج فامیلی چیه؟ میگه: به نظر من ازدواج فقط باید فامیلی باشه. بهش میگن چرا؟ میگه: آخه عموم، زن عموم رو گرفته. داییم، زن داییم رو گرفته. داداشم زن داداشم رو گرفته و ...

 

_ روزي غضنفر سوار اتوبوس ميشده كه شاگرد راننده جلوش را ميگيره و ميگه آقا بليت بايد بدي غضنفر: تو اگه آدم بودي, ديروز كه بهت بليت دادم پاره نمي كردي

 

_ به غضنفر عكس كرگدن نشون ميدن ميپرسن تو به اين چي ميگي؟ گفت: من قلت بكنم به اين چيزي بگم

 

_ دو نفر داشتن تو سینما فیلم نگاه میکردن گاوه توی فیلم حمله میکنه

 

 سمت تماشاچیا یکیشون میره زیره صندلی دوستش میگه خجالت

 

بکش این فیلمه اون یکی میگه: بابا من تو میدونیم فیلم اون گاوه که نمیدونه 

 

 

 

_از یه نفر میپرسن اقا این خیابون به کجا میره طرف میگه

 

داداش ما چهل ساله اینجاییم ندیدیم جایی بره

 

 

 

_ از یکی میپرسن شکسپیر خوندی میگه نه کی نوشتتش

 

 

 

_ از غضنفر میپرسن چرادر خونت نوشتی wc میگه اینمخففwelcome .

 

 

 

_ غضنفر قاضی میشه بهش میگن حکم کن میگه پیک

 

 

 

_ از یکی پرسیدن به نظر شما سیو همان سیب هست؟میگه نه بابا من چند تاش رو خوردم صابونه

 

 

 

_ غضنفر بعد از دو سال یه پازل رو تموم میکنه بهش میگن چرا انقدر طول دادی میگه نه بابا اتفاقا خوب تموم کردم روشنوشته سه تا پنج سال

 

 

 

_ غضنفر میخواست مزاحم تلفنی بشه زنگ میزنه طرف گوشی

 

رو ور میداره غضنفر فرار میکنه

 

 

 

_ یک شب غضنفر خواب میبینه که بزرگترین نان بربری دنیارو خورده صبح بلندمیشه میبینه لحافش نیست

 

 

 

_ دو شكارچي با هم صحبت مي كردند. اولي پرسيد:« اگر خرسي به تو حمله كند، چه مي كني؟»
دومي: «با تفنگ شكارش مي كنم.»
اولي: « اگر تفنگ نداشته باشي، چه؟»
دومي:« مي روم بالاي درخت.»
اولي:« اگر آنجا درخت نباشد، چي؟» 
دومي: «خب، پشت يك صخره پنهان مي شوم.»
اولي: «اگر صخره نبود، چه؟»
دومي:« توي گودالي دراز مي كشم.»
اولي: «اگر گودال هم نبود؟»
در اين موقع، شكارچي دوم عصباني شد و گفت: «داداش! بگو ببينم، تو طرفدار مني يا خرسه؟!

 

 

 

_ پدر:« پسر جان! وقتي من به سن تو بودم، اصلاً دروغ نمي گفتم.»
پسر:« پدرجان! ممكن است بفرماييد كه دروغگويي را از چه سني شروع كرديد؟»

 

 

 

_ غضنفر میره مرغداری جو میگیرتش تخم میزاره

 

 

 

_ غضنفر كارت تلفن ميخره فوري مي ده براش پرس كنن 

 

 

 

_ غضنفر ميفته تو جزيره آدم خورا، آدم خورا مي‌گيرنش، رئيسشون ميگه: اينا رو پوستشون رو ميكنيم باهاش قايق درست ميكنيم. غضنفر هم يه چاقو ور ميداره مي‌گذاره رو شكمش، ميگه: جلو نيايد وگرنه ‌قايقتونو سوراخ ميكنم!

 

 

 

_ غضنفر نماز قضا زياد داشته زير جانمازش كاربن ميزاشته!

 

 

 

_ يه روز غضنفر يه شماره تلفن پيدا ميکنه زنگ ميزنه ميگه: ببخشيد آقا من شمارتونو پيدا کردم آدرس بديد براتون بيارم 

 

 

 

_ به غضنفر ميگن يه جمله بساز كه توش آب باشه. ميگه لوله

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطلب و جوک و اس ام اس و داستان و عکس و . هر چیزی که شما بخواهید ......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تولبار اختصاصی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,375
  • بازدید ماه : 3,750
  • بازدید سال : 16,903
  • بازدید کلی : 229,424
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم
    تبلیغات