loading...
عکس / مطلب/ جوک/ اس ام اس/ اخبار/
اخبار و رویداد های سایت


با عضویت رایگان در سایت می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید 



این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

به دلیل بروز بودن از صفحات دیگر سایت نیز دیدن فرمایید.

آخرین ارسال های انجمن
arian بازدید : 96 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

داییم میگه: امیــــــــر این بابات چن سالشه؟؟
من:42تا!
میگه: ههههعییی دنیا ببین من 39سالمه ، ولی موهام سفید داره میشه!! آجیٍ ما بهش میرسه دیگه!
میگم: زن دایی که همش هواتو داره!
داییم: میشه انقد قارقار نکنی؟؟ حالم بده از دستٍ این زندگی پیر شدم! بابات همه موهاش مشکیٍ!
آقا منم اومدم بهش روحیه بدم الکی گفتم: بابا دایی بابام موهاشو رنگ میکنه!!
داییم: الهــــــــــی فدا آجی زادم بشم همینو میخواستم بشنوم!! یَــک حالی از بابات بگیرم!
حالا اسمٍ هرچی مقدساتٍ بیار بگو دروغ گفتم! قبول نکرد!
تو یه جمی بودیم گف: سیــاوش این رنگی که به موهات میزنی چیه مثٍ رنگٍ مو خودت خوابیده تو کفٍ سرت!!
بابامم از همه جا بی خبر فک کرد داره دستش میندازه گف: لودانملٍ 8!!
حالا داییم داره کلٍ تهـــــرانُ میگرده لودانملٍ 8 پیدا کنه! هر چیم بهش میگم دایی بابام شوخی کرده...
کو گوشٍ سمیــــــــــع؟؟
من چی بگم به این 2تا!!
فک و فامیلٍ داریــــــــــــم؟؟ 

...........................................................................................................................................................

بقیه در ادامه مطلب ..............

 

داییم میگه: امیــــــــر این بابات چن سالشه؟؟
من:42تا!
میگه: ههههعییی دنیا ببین من 39سالمه ، ولی موهام سفید داره میشه!! آجیٍ ما بهش میرسه دیگه!
میگم: زن دایی که همش هواتو داره!
داییم: میشه انقد قارقار نکنی؟؟ حالم بده از دستٍ این زندگی پیر شدم! بابات همه موهاش مشکیٍ!
آقا منم اومدم بهش روحیه بدم الکی گفتم: بابا دایی بابام موهاشو رنگ میکنه!!
داییم: الهــــــــــی فدا آجی زادم بشم همینو میخواستم بشنوم!! یَــک حالی از بابات بگیرم!
حالا اسمٍ هرچی مقدساتٍ بیار بگو دروغ گفتم! قبول نکرد!
تو یه جمی بودیم گف: سیــاوش این رنگی که به موهات میزنی چیه مثٍ رنگٍ مو خودت خوابیده تو کفٍ سرت!!
بابامم از همه جا بی خبر فک کرد داره دستش میندازه گف: لودانملٍ 8!!
حالا داییم داره کلٍ تهـــــرانُ میگرده لودانملٍ 8 پیدا کنه! هر چیم بهش میگم دایی بابام شوخی کرده...
کو گوشٍ سمیــــــــــع؟؟
من چی بگم به این 2تا!!
فک و فامیلٍ داریــــــــــــم؟؟ 

...........................................................................................................................................................

بابابزرگم با عموم دعواش شدش سرٍ چی نه به من ربط داره نه به شما!
آقا بابابزرگم هی میگف مرتیکه ی فلان مرتیکه ی آهان مرتیکه ی اوهون!
عمویٍ سالارٍ منم فقط میخندید میگف هرچی شما بگی باشه!
یهویی بابابزرگم بهش گف: پدر سگ!
عمومم دوباره گف: باشه!
حالا بابابزرگم: کثافت بگو پدر سگ نیستم, بگو پدر سگ نیستم!!
یعنی دیوار بود که میخواستیم گاز بزنیم گاز بود میخواستیم دیوار بزنیم!!
بابا بزرگٍ داریم؟؟ بچه ها حالش یه خورده ناراحتٍ واسش دعا کنید مرسی!

....................................................................................................................

بخدا اگه دروغ بگم:-|
بسر داییم ده سالشه
رفبتم خونشون،ی وانت داشت میوه میفروخت،
زنداییم بهم گفت برو سیب بگیر پسر داییم اومد
رفتم میگم سیب چند؟ میگه1500
پسر داییم میگه میلاااااا اد! سر کوچه همین سیبو میدن 2000 تومن
اخر بعد از کلی بحث و دعوا یارو بهم داد 1700
یعنی اگه اولش میگفت 3000 تومن اینقد زورم نمیومد:-|:-|
بعد رفت به مامانش گفت خریدیم 1500تومن
در عرض پنج دقیقه دوبار خدارو واس فکو فامیلام شکر کردم:-|:-|

....................................................................................................................

من یه دختر خاله دارم چهارم ابتدایی میخونه از من بیشتر به فکر ازدواج منه هر موقع منو میبینه میگه کی میخای عاشق بشی زن بگیری ؟
اینا بچه نیستن سانتر فیوژن

................................................................................................................

سر شب نشسته بودیم یا خونواده چایی میخوردیم، دیدم داداش کوچکم خوابه.
گفتم عرفان پاشو مدرسه ات دیر شده
خواب آلود یه نیگا به ساعت انداخت دید هفت و نیمه
با سرعت نور پاشد لباساشو پوشید، کیفشو برداشت رفت نو حیات دید شبه
اومد تو دید همه شیکمارو گرفتن از خنده دارن منفجر میشن
چندتا فحش زیر لب داد کیفشو کوبید زمینو رفت خوابید. شامم نخورد.
الان وجدانم ملتهب شده واسش . . .
داداش تیز و بزی داریم ما !!!

..............................................................................................................

دیروز رفته بودم بیرون که یهو دختر عموم رو دس تو دس با یه پسره دیدم
میپرسم اقا کی باشن؟؟؟؟
دختر عموم هول شده میگه داداشمه
من : عه پس پسر عمومه . اغا ببخشید بجا نیوردم
دختر عموم :مانی خیلی بدی من ایقد تو رو با دخترا میبینم چیزی میگم ؟؟؟؟
من : اونارو میگی ابجیامن:)
هیچی دیگه کلی التماس کرده که چیزی نگم
منم راز نگه دار :)
اول 4jokبعدم عموم اینا بعدم کل خواندان باس در جریان باشن
الکی که نیس :)

.........................................................................................................


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطلب و جوک و اس ام اس و داستان و عکس و . هر چیزی که شما بخواهید ......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تولبار اختصاصی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,191
  • بازدید ماه : 3,566
  • بازدید سال : 16,719
  • بازدید کلی : 229,240
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم
    تبلیغات