loading...
عکس / مطلب/ جوک/ اس ام اس/ اخبار/
اخبار و رویداد های سایت


با عضویت رایگان در سایت می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید 



این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

به دلیل بروز بودن از صفحات دیگر سایت نیز دیدن فرمایید.

آخرین ارسال های انجمن
arian بازدید : 273 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

جملات خنده دار پشت کامیونی (طنز)

رفیق بی کلک، مادر زن!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

ای روزگار

با ما شدی ناسازگار!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

بپر بالا که گیر نمیاد!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم

من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

بحث۳۰یا۳۰ ممنوع!...............

 

برای دین بقیه جملات به ادامه مطلب بروید ........................

جملات خنده دار پشت کامیونی (طنز)

رفیق بی کلک، مادر زن!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

ای روزگار

با ما شدی ناسازگار!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

بپر بالا که گیر نمیاد!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم

من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

بحث۳۰یا۳۰ ممنوع!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

بخور و بخواب کارمه

الله نگهدارمه!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

به مادرت رحم کن کوچولو!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

تا جام اجل نکرده ام نوش

هرگز نکنم تو را فراموش!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی

تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

تاکسی نارنجی

از من نرنجی!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری

به جهنم که مرا دوست نداری!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

اگه الله کند یاری

چه اف باشد چه سوسماری!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

اگر خواهی بمیری بی بهانه

بخور ماست و خیار و هندوانه!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم

تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی

چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

داداش مرگ من یواش

امان از دست گلگیر ساز و نقاش!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

درخت مکر زن صد ریشه دارد

فلک از دست زن اندیشه دارد!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای

سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی

دل ندادم که به من ساندوچ و دلمه دهی!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

دنبالم نیا آواره میشی!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

کوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نکرد

جاده از افتادگی از کوه بالا میرود!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

گاز دادن نشد مردی

عشق آن است که بر گردی!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند

طبیبان جملگی خلق را رنجور می خواهند!

تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم بنازم مطربان را که خلق را مسرور می خواهند!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

گلگیرم ولی گل نمیگیرم!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

نوکرتم ننه!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

یه بار پریدی موتوری دو بارپریدی موتوری آخر می افتی موتوری!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

گرگی که مرا شیر دهد میش من است

بیگانه اگر وفا کند خویش من است

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

یا علی گفتیم و قسط آغاز شد

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

دیگه پسر خوبی شدم

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ

ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

دودوتا هفتا کی به کیه!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

رود می رود اما ریگذارش می ماند!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

زندگی بدون عشق مثل ساندوچ بدون نوشابه هست!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

زندگی بدون عشق مانند شلوار بدون کش هست!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

«zoor nazan farsi neveshtam»

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود

ز شهر و خانه ام آواره بنمود!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

سر پایینی نوکرتم

سر بالایی شرمندتم(ژیان)

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

شب و روز رانندگی در جاده ها کار من است

از خطر باکی ندارم جون خدا یار من است!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

شو همره بلبل بلب هر مهوش!

(اینو برعکس هم که بخونی همین میشه)

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

عشق میکروبی است که از راه چشم وارد می شود و قلب را عاشق می کند!

*******جملات طنز فقط در just4orfun.i ********

قربان وجودی که وجودم ز وجودش بوجود آمده است!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطلب و جوک و اس ام اس و داستان و عکس و . هر چیزی که شما بخواهید ......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تولبار اختصاصی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,725
  • بازدید ماه : 4,100
  • بازدید سال : 17,253
  • بازدید کلی : 229,774
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم
    تبلیغات