loading...
عکس / مطلب/ جوک/ اس ام اس/ اخبار/
اخبار و رویداد های سایت


با عضویت رایگان در سایت می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید 



این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

به دلیل بروز بودن از صفحات دیگر سایت نیز دیدن فرمایید.

آخرین ارسال های انجمن
arian بازدید : 282 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

 حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده . . .

 

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

 

وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی . . .

 

.

 

دوست داشتن ، بهترین شکل مالکیت

 

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . .

 

.

برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید .............

 

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ما تموم شده

 

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده . . .

 

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

 

وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی . . .

 

.

 

.

 

.

 

دوست داشتن ، بهترین شکل مالکیت

 

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . .

 

.

 

.

 

.

 

خوب گوش کردن را خوب بیاموزیم

 

گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

 

.

 

.

 

.

 

اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود ، میفهمم که راهم را اشتباه رفته ام . . .

 

.

 

.

 

.

 

وقتی از شادی به هوا میپری ، مواظب باش کسی

 

زمین رو از زیر پاهات نکشه

 

.

 

.

 

.

 

تو مپندار که من یاد تو را خواهم برد

 

من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد

 

 

 

همیشه با کسی رفاقت کن و دوست باش

 

که وقتی دعوات شد زورت بهش برسه و بتونی بزنیش !!!

 

.

 

.

 

.

 

وقتی پیر میشی ، ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره

 

دندون هات خراب بشه و از دست بره ، ولی زیبائیت رو از دست نمیدی

 

چون آدم چیزی رو که نداره ، هیچوقت از دست نمیده !!!

 

.

 

.

 

.

 

زبونی که نگه دوست دارم به درد بستنی لیسیدن میخوره !

 

پس

 

د

 

و

 

س

 

ت

 

د

 

ا

 

ر

 

ولش کن ! بستنیش خوشمزه تره !!!

 

.

 

.

 

.

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده

 

عروسک من ، چشماتو باز کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن !

 

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!

 

.

 

 

 

.

 

میدونی سلول های مغزت چقدره !؟

 

1کی؟

 

2تا ؟

 

100تا ؟

 

شایدم هزار ، شاید هم به میلیون برسه شاید هم به میلیارد

 

شاید هم اصلا سلول نداشته باشی ! چون نمیدونی من الان سر کارت گذاشتم !!!

 

.

 

.

 

.

 

هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!

 

.

 

.

 

.

 

bbc

 

euro news

 

cnn

 

ibc

 

mbc

 

aljazire

 

alarabi

 

shabake khabar

 

همه اعلام کردن که تو منو خیلی دوست داری !

 

آره ؟ ؟ ؟ خوب به خودم میگفتی !!!

 

.

 

.

 

.

 

همیشه مثل آفتابه قابل اعتماد باش !

 

که مردم همه چیزشان را به تو نشان دهند !!!

 

.

 

.

 

.

 

مامانه داشته واسه بچه اش لالائی میخونده

 

بعد از 15 دقیقه بچه میگه :

 

خوب دیگه مامان خفه شو میخوام بخوابم !!!

 

 

 

ازگیها توی شهرداری استخدام شدم!
اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت!!!

 

 

 

عشق=سرکاریه، محبت=تظاهره، مهربونی=مسخرست، وفا=مرده، عهدوپیمون=دلخوشیه، عاطفه=تموم شده، مهر=مدرسه باز میشه!!!

 

 

 

روي چشم هاي من جا داري: . . . . . . عينك ته استكاني . . . تو باغ دلم: . . . . تو تنهايي . . . . تنهاي تنها . . . . پس سعي كن درست به گل ها آب بدي تنها آفتابه موجود!
اون چيه اولش منم دومش تويي آخرش زبون داره؟ . . . . . . . گل گاو زبون !!!!!!!!
لات ترين اس ام اس سال 87: آب دماغتيم...آنتي هيستامين بخور ، فنا شيم!!!
يه اس ام اس Alo...sal,.,,.k...i,.,.,.c...,r..ba..,M......,p.. شرمنده اين اس ام اس انتن نداد وگرنه کلي مي خنديدي
زبونی که به کسی نگه دوست دارم به درد لیسیدن بستنی قیفی می خوره! پس دووووووووس.........ولش کن بستنیش خوش مزه تـــــــــره!
پسر خوب چگونه پسری است ؟ پسری که اولا دوست دختر نداشته باشه دوما دوست دختر نداشته باشه سوما دوست دختر نداشته باشه چهارما دوست دختر نداشته باشه ... چون دوست دختر بنای اولیه منحرف شدن این گل های پاک و معصوم است..... مثه منه
به اندازه تمام سلولهاي بدنم دوستت دارم.................................... (از طرف يک تک سلولي) شوخي کردم ديونه تو که مي دوني نفس مني.................................. ( ازطرف يک مرده ) 
زندگی اقیانوسه اهداف ما هم جزیره است ما برای رسیدن به جزیره باید تو اقیانوس هی پارو بزنیم و هی پارو بزنیم .....چرا داری اس ام اس می خونی ؟؟؟؟ پارو بزن!!!
5 راه برای فراموش کردن اونی که خیلی دوستش داری:...............................................دنبال چی میگردی؟؟؟ .......میکشمت اگه بخوای فراموشم کنی!!!

بيداري؟
بگير بخواب
اين وقت شب که آدم SMS چک نمي کنه!

خوردن شيريني خيلي راحته
خواندن داستان شيرين خيلي راحته
اما شيرين خيلي سخته!
میگماااا تو چطوري منو پيدا كردي؟

 

 

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم


اس ام اس رسید ، عمو قلی دید، هیشکی ندید ، میرزا خندید ، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید ، رفت و خوابید



مشترک عزیز این اس ام اس را تنها افراد خوش تیپ و خوشگل میتوانند بخوانند×*%^$۴$۴+! چیه نکنه توقع داری بتونی بخونیش



توی حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره ! . . . . . چاکرتیم سالار !


میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟



نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت.اما امیدوارم تا اخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تو را سر کار بگذارم !

 

 

 



اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم !

 

 

 

 

 



اگه از کنار خر رد شدی عر عرکرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!

 

 

 



گلی گم کرده ام در باغ هستی ………….. خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !


 

 

 


راه رفتنت آخرشه خونت چقدر قشنگه ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت

 



شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

 

 

 



سیب، هلو، موز، آناناس، انجیر، پرتقال… این همه میوه… تو چرا شبیه شلغم شدی؟

 

 

 



حیف که فقط تو یکی رو دارم …….. اگه از تو یه عالمه داشتم …. تا حالا یه گاوداری زده بودم …

 

 

 

 

 

برچسب ها سرکاری , اس ام اس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطلب و جوک و اس ام اس و داستان و عکس و . هر چیزی که شما بخواهید ......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تولبار اختصاصی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 654
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,432
  • بازدید ماه : 3,807
  • بازدید سال : 16,960
  • بازدید کلی : 229,481
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم
    تبلیغات