loading...
عکس / مطلب/ جوک/ اس ام اس/ اخبار/
اخبار و رویداد های سایت


با عضویت رایگان در سایت می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید 



این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده است.

به دلیل بروز بودن از صفحات دیگر سایت نیز دیدن فرمایید.

آخرین ارسال های انجمن
arian بازدید : 302 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه (سری2)

این بار که آمدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد . . .
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
“من”ی که کنارش “تو” نباشد ، بزرگترین پارادوکس دنیاست …
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند
اما همیشه ..................

برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید .......................

اس ام اس عاشقانه (سری2)

این بار که آمدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد . . .
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
“من”ی که کنارش “تو” نباشد ، بزرگترین پارادوکس دنیاست …
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند
اما همیشه شیرین اند
مثل رویــــای داشتن تـــــــو . . .
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
وزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم …
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است …
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه …
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود …
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
عشق ِ من ! :
بیا !
قول می دهم که :
قایقت شوم ؛
تو فقط بادبانم باش ! …
بگذار هر چه حرف پشت سرمانم می زنند ،
باد ِ هوا شود ؛
و دورمان کند
از این آدم ها … !

******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******

مهربان چگونه از یاد میروی ؟ وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که،
عمرا دلت بیاد پاکشون کنی …
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
یک بار خواب دیدن تو… به تمام عمر می‌ارزد پس نگو
نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست
قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است ولی دل دریایست
تاب و توانش بیش از اینهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم ، عمرم بود
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه … ؟
خنده و گریه . . . . !
به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن
اون بهترین لحظه ی زندگیه…!
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
از “تو” دلگیر نیستم ، از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل میکند !
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
نبوده ، نیست ، نخواهد بود !
عزیزتر از تو کسی برای من . . .
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
این که من میکشم درد بی تو بودن نیست ، تاوان با تو بودن است
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
اگر تو را امتحان میگرفتند ، بی شک من رتبه ی اول میشدم ،
بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
میترسم کسی بوی تنت را بگیرد ، دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش ،
چه احساس خط خطی و مبهم ایست این عاشقانه های حسود من
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را
گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******

جناق میشکستیم و میگفتیم یادم تو را فراموش ،
امروز تمام استخوانهایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
مهربانتر از من دیدی نشانم بده ،
کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
گفتی یلدا می آیی ، انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی
می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی
و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
از چوپانی پرسیدند چه خبر ؟
با لحن تلخی گفت : گرگ شد آن بره ای که نوازشش میکردم
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟
ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
من به دنبال کسی میگردم که غمش را با من تقسیم کند
من دلم را با او و پس از آن هر دو با هم به تماشای بهار برویم
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی تو از دور هم احساس می شود
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
روزی که دلم پیش دلت بود گرو….دستان مرا سخت فشردی که نرو
روزی که دلت به دیگری مایل شد….کفشان مراجفت نمودی که برو
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
دیدی غزلی سرود؟
عاشق شده بود
انگار خودش نبود
عاشق شده بود
افتاد.شکست . زیر باران پوسید
آدم که نکشته بود
عاشق شده بود
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
مرا از یاد خواهی برد ؟ نمیدانم ! ولی میدانم از یادم نخواهی رفت
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
همیشه سعی کن با کسی دوست شوی که دلش بزرگ باشد
چون خودت را برای ورود به قلبش کوچک نکنی
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
چقدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی
اما وقتی دیدیش هیچ چیزی به جز سلام نتونی بگی !
******اس ام اس های عاشقانه فقط در just4orfun.ir ******
عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی
عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی
عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته
عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط میگه: همیشه با منی
عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطلب و جوک و اس ام اس و داستان و عکس و . هر چیزی که شما بخواهید ......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تولبار اختصاصی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 295
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,173
  • بازدید ماه : 3,548
  • بازدید سال : 16,701
  • بازدید کلی : 229,222
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم
    تبلیغات